2016年3月20日 星期日

( 音樂欣賞 ) Scarborough Fair 史卡博羅市集。

( 音樂欣賞 ) Scarborough Fair 史卡博羅市集。
 
001
( 網路聯結 ) ( 排舞 )
 
 
002
( 網路聯結 ) ( 音樂 )
 
 
 
Scarborough Fair 史卡博羅市集
 
歌詞 ( Lyircs ) :



Scarborough Fair 歌詞 Lyrics

by Sara Brightman




Are you going to Scarborough Fair?

Parsley, Sage, Rosemary, and Thyme.

Remember me to one who lives there.

He was once a true love of mine.



Tell him to make me a cambric shirt.

Parsley, Sage, Rosemary, and Thyme.

Without no seam nor needle work.

Then he'll be a true love of mine.



Tell him to find me an acre of land.

Parsley, Sage, Rosemary, and Thyme.

Between salt water and the sea strand.

Then he'll be a true love of mine.



Tell him to reap it in a sickle of leather.

Parsley, Sage, Rosemary, and Thyme.

And gather it all in a bunch of heather.

Then he'll be a true love of mine.



Are you going to Scarborough Fair?

Parsley, Sage, Rosemary, and Thyme.

Remember me to one who lives there.

He was once a true love of mine.




----------------------------------------­----------------

Scarborough Fair 歌詞 Lyrics

歌詞中文翻譯 :
( 翻譯 來自
網路聯結 :
http://lsw1230795.mysinablog.com/inde... )



斯卡博羅市集

你要去斯卡博羅市集嗎?

那�埵鳥K人的香草和鮮花

那香味讓我想起一位住在那�堛漫h娘

我曾經是那麼地愛她




請讓她為我做一件麻布的衣裳

歐芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

沒有接縫也找不到針腳

那才是我心愛的姑娘




請她為我找到一畝土地

歐芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

坐落在海水和海灘之間

那才是我心愛的姑娘




請她用皮造的鐮刀收割莊稼

歐芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

再用石南草紮成一堆

那才是我心愛的姑娘




你要去斯卡博羅集市嗎?

那�埵鳥K人的香草和鮮花

那香味讓我想起一位住在那�堛漫h娘

我曾經是那麼地愛她
 

 
 
Fine.
 
 
陽光部落格大家來
( 網路聯結 )
 
.
 

本電子郵件係從受 Avast 保護的無病毒電腦傳送。
www.avast.com